Bendradarbiavimo sutartis ir paslaugų teikimo sąlygos

MB „Dotmanija“ (toliau – Dotmanija arba įmonė) - mažoji bendrija įregistruota Lietuvoje, įmonės kodas 304749690, registruotos buveinės adresas: Pagubės g. 41-2, Vilnius, Lietuva. Dotmanija suteikia rezervavimo platformą, kurioje savo siūlomas paslaugas galima reklamuoti daug platesniam potencialių klientų ratui. Įmonė atsakinga už klientų (klientas – bet kuris asmuo, kuris gauna paslaugos teikėjo paslaugas) rezervacijų tvarkymą ir veikia vadovaudamasi šiomis sąlygomis.

Užsiregistruodami https://www.manorezervacijos.lt/ (toliau – Mano Rezervacijos arba mes, mūsų, mus) arba naudodamiesi bet kuriomis Dotmanija siūlomomis paslaugoms, Jūs sutinkate laikytis šių paslaugų teikimo sąlygų (toliau - Paslaugų teikimo sąlygos) ir bendradarbiavimo sutarties (tai – sutartis, pasirašyta Dotmanija ir Partnerio (partneris - nepriklausomi prekių ir paslaugų teikėjai, kurie savo prekes ir paslaugas siūlo per mūsų Interneto svetainę ar mūsų Programėlę)), patvirtinanti abiejų šalių sutikimą su šia sutartimi, registravimo mokesčiu ir bet kokiais kitais mokesčiais.

Dotmanija teikiamos paslaugos pagal Paslaugų teikimo sąlygas apima įvairius produktus ir paslaugas, kurias užsisako paslaugų teikėjai (toliau – Parteneris arba Jūs, Jūsų, Jus, Jums) ir/ar paslaugų gavėjai (toliau – Klientas) per internetinę svetainę https://www.manorezervacijos.lt/ (toliau - Mano Rezervacijos) ar programėlę Mano Rezervacijos Manager (tai – programinė įranga, kuri pagal šią sutartį licencijuojama Partneriui kaip viena iš Dotmanija paslaugų ir jei mokamas didesnis mėnesinis prenumeratos mokestis, gali apimti ir tokias funkcijas kaip rezervavimą realiu laiku, automatinį rezervacijos patvirtinimą, darbuotojų pasirinkimą, aukštesnį prioritetą rodant Partnerio paslaugas bei visas ataskaitų rengimo funkcijas). Visos Dotmanija teikiamos paslaugos, nurodytos šiose Paslaugų teikimo sąlygose, bus vadinamos – Paslaugomis. Bet kurioms naujoms funkcijoms ar Paslaugoms, kurie bus pridedami prie dabartinių Paslaugų, taip pat taikomos šios Paslaugų teikimo sąlygos. Partnerio paslaugos – tai prekės ir paslaugos, kurias Klientams teikia Partneris ir kurias Partneris Klientams parduoda naudodamasis Dotmanija paslaugomis.

Bet kuriuo metu galite peržiūrėti dabartinę Paslaugų teikimo sąlygų versiją adresu https://www.manorezervacijos.lt/

Dotmanija pasilieka teisę atnaujinti ir keisti Paslaugų teikimo sąlygas, paskelbdama jas Mano Rezervacijos svetainėje. Rekomenduojame retkarčiais iš naujo susipažinti su Paslaugų teikimo sąlygomis, kad galėtumėte susipažinti su atnaujinimais ir/ar pakeitimais.

1. Naudojimosi sąlygos

1. Kad galėtumėte naudotis Paslaugomis, Jūs turite užsiregistruoti Mano Rezervacijos, t.y. susiskurti paskyrą, kurioje reikia pateikti savo vardą, pavardę, telefono numerį, galiojantį el. pašto adresą ir kitą informaciją, kurios sistema prašo. Dotmanija savo nuožiūra gali atmesti/atšaukti/panaikinti Jūsų paskyrą dėl bet kurios priežasties.

2. Jūs sutinkate, kad Dotmanija naudos Jūsų pateiktą el. pašto adresą arba telefono numerį kaip pagrindinį bendravimo būdą.

3. Dotmanija suteiks Partneriui vartotojo paskyrą ir slaptažodį, kurie leis Partneriui pasiekti mūsų Paslaugas. Partneris privalo saugoti ir konfidencialiai laikyti vartotojo paskyros duomenis ir slaptažodį bei privalo neatskleisti jų jokiems asmenims, išskyrus tuos, kuriems reikalinga turėti prieigą prie Paskyros ir kurie supranta Partnerio pareigą laikyti šiuos duomenis saugiai. Partneris privalo nedelsdamas informuoti Dotmaniją apie bet kokį įtariamą saugumo pažeidimą ar netinkamą naudojimą.

4. Dotmanija negali ir nebus atsakinga už bet kokius nuostolius ar žalą, jei nesugebėsite apsaugoti savo paskyros ir slaptažodžio saugumo.

5. Jūs esate atsakingi už visą veiklą ir turinį, t.y. nuotraukas, vaizdus, ​​vaizdo įrašus, grafiką, teksto turinį, garso failus, kodą, informaciją ar duomenis, kuriuos įkeliate, surenkate, sugeneruojate, saugote, rodote, platinate, perduodate ar eksportuojate. Taip pat Partneris turi užtikrinti, kad visas jo turinys (ypač informacija apie Partnerio paslaugas ir jų kainas), kurį jis skelbia arba pateikia Mano Rezervacijos puslapyje, yra tikslus, teisingas ir neklaidinantis.

6. Už Paslaugų teikimo sąlygų pažeidimus, Dotmanija gali nedelsiant nutraukti Jums teikiamas paslaugas.

7. Asmuo, kuris nėra šios Sutarties šalis, neturi teisės reikalauti, kad būtų vykdoma kuri nors šios Sutarties sąlyga.

8. Jeigu kuri nors šalis bet kuriuo metu ar bet kuriuo laikotarpiu nereikalauja vykdyti bet kurios šios Sutarties sąlygos arba nepasinaudoja bet kuria teise pagal šią Sutartį, tai nelaikoma ir negali būti suprantama kaip tokios sąlygos ar teisės atsisakymas ir neturi jokios įtakos tokios šalies teisei vėliau reikalauti sąlygos vykdymo arba pasinaudoti teise.

9. Jeigu nustatoma, kad kuri nors šios Sutarties sąlyga yra neteisėta, negaliojanti arba negali būti vykdoma pagal bet kuriuos taikomus teisės aktus, tokia sąlyga, kiek ją galima atskirti nuo likusių sąlygų, yra laikoma neįtraukta į šią Sutartį ir ji neturi jokios įtakos likusių sąlygų teisėtumui, galiojimui arba galimybei jas vykdyti.

10. Šiai Sutarčiai taikomi ir ji yra aiškinama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Šalys susitaria, kad išimtinė jurisdikcija spęsti visus ginčus, kylančius iš arba dėl šios Sutarties, priklauso Lietuvos Respublikos teismams.

2. Mano Rezervacijos Paskyra ir jos aktyvavimas

1. Pagal Dotmanija Paslaugų teikimo sąlygas, asmuo, užsiregistravęs Paslaugai, yra susitariančioji šalis (Paskyros valdytojas), t. y. jis ir bus įgaliotas naudotis šia paskyra. Jei asmuo užsiregistravo įmonės/darbdavio vardu, šios Paskyros savivininkas bus įmonė/darbdavys. Asmuo, užsiregistravęs įmonės/darbdavio vardu, reprezentuoja ir garantuoja, kad turi įgaliojimus naudotis Paskyra įmonės/darbdavio vardu.

3. Bendrosios sąlygos

1. Tik perskaitę ir sutikę su visomis Paslaugų teikimo sąlygomis ir taisyklėmis, įskaitant ir su priimta Privatumo politika (žr. linkas.....), galite naudotis Dotmanija Paslaugomis. Mes laikome, kad naudodamiesi Dotmanija arba Dotmanija paslaugomis, sutinkate su šiomis sąlygomis.

2. Techninė pagalba yra teikiama tik Paskyrų turėtojams ir/arba mokėtojams. Pagalba teikiama visų pirma el. paštu, ir yra laikoma Partnerio gaunama privilegija, bet ne Partnerio teise.

3. Paslaugų teikimo sąlygos yra reglamentuojamos ir aiškinamos pagal Lietuvos ir Europos Sąjungos įstatymus.

4. Jūs sutinkate, kad Dotmanija gali bet kada pakeisti šias Paslaugų teikimo sąlygas, paskelbdama atitinkamas pataisas Mano Rezervacijos svetainėje, adresu https://www.manorezervacijos.lt/legal/terms. Paslaugų teikimo sąlygų pakeitimai įsigalioja paskelbimo dieną. Jūsų tolesnis naudojimasis Dotmanija Paslaugomis, pasikeitus Paslaugų teikimo sąlygoms, yra laikomas kaip sutikimas su šiais pakeitimais. Jeigu nesutinkate su bet kokiais Paslaugų teikimo sąlygų pakeitimais, nebesinaudokite Dotmanija paslaugomis.

5. Negalite naudotis Dotmanija paslaugomis neteisėtiems tikslams. Be to, naudodamiesi paslaugomis, negalite pažeidinėti galiojančių įstatymų, taikomų Lietuvoje ir Europos Sąjungoje. Naudodamiesi Dotmanija teikiamomis paslaugomis, Jūs sutinkate laikytis visų galiojančių įstatymų, taisyklių ir nuostatų. Taip pat sutinkate nekopijuoti, neperduoti, neparduoti bet kokios Dotmanija informacijos, prieigos ir/ar paslaugos be raštiško Dotmanija leidimo. Taip pat draudžiama leisti trečiajam asmeniui (įskaitant Partnerio įmonių grupei) naudotis Paslaugomis negavus aiškaus išankstinio rašytinio Dotmanija sutikimo; siųsti neužsakytus el. laiškus, SMS ar kita elektronine forma Klientams per mūsų sistemą ir kitaip; atskleisti, dalintis ar perparduoti bet kokius prisijungimo duomenis.

6. Jūs sutinkate, kad Jūsų naudojimasis Paslauga ir Jūsų pateikta informacija, kuri reikalinga, kad galėtumėte naudotis Dotmanija teikiamomis paslaugomis, yra reglamentuojama Privatumo politikoje, adresu https://www.manorezervacijos.lt/legal/privacy

7. Pažymime, kad registravimo mokestis yra negrąžinamas.

8. Jūs atsakote už paslaugas, kurias teikiate savo Klientams, o sutartis dėl šių Paslaugų yra sudaroma tarp Jūsų ir Kliento. Mes neprisiimame jokios atsakomybės Klientams už Jūsų suteiktas paslaugas.

9. Mainais už gaunamas mūsų teikiamas paslaugas, Jūs prisiimate įsipareigojimus, t.y.:

  • 9.1. Jūs sutinkate mokėti visus taikomus mokesčius (pvz., mėnesinį prenumeratos mokestį).Pažymime, kad mes ne PVM mokėtojai;
  • 9.2. Kol naudojatės mūsų paslaugomis, Jūs sutinkate nerezervuoti klientų užsakymus ne per mūsų svetainę;
  • 9.3. Visada privalote teikti Paslaugas mūsų interneto svetainėje ir programėlėje ne didesnėmis kainomis nei siūlote savo svetainėje;
  • 9.4. Jūs įsipareigojate Paslaugas valdyti ir teikti laikantis aukščiausių verslo standartų;
  • 9.5. Jūs privalote užtikrinti, kad turite visas licencijas, sutikimus, leidimus ir draudimą, kurie Jums reikalingi norint teikti paslaugas.

10. Įskiepio užsakymams Dotmanija yra tik technologijos tiekėjas. Įskiepis – interneto svetainės sąsaja, priklausanti ir teikiama Dotmanija per Mano Rezervacijos kaip viena iš Dotmanija paslaugų, įterpta kiekvienoje Partnerio svetainėje, ir kurią Partneris gali įterpti į savo svetainę ir/ar socialinės medijos kanalą, ir per kurą Klientai gali atlikti užsakymus pas Partnerį.

11. Paslaugų teikimo sąlygos gali būti pateikiamos kitomis kalbomis nei lietuvių ar anglų kalbomis. Atsižvelgiant į bet kokius nesuderinamumus ar prieštaravimus tarp šių Paslaugų teikimo sąlygų ir Mano Rezervacijos paslaugų teikimo sąlygų kitoje kalboje, teisinga laikytina Paslaugų teikimo sąlygų versija – lietuvių ir anglų kalba.

12. Kilus klausimams ar pastaboms apie Paslaugų teikimo sąlygas, maloniai kviečiame susisiekti su mūsų darbuotoju el. paštu: [email protected] arba pašto adresu: MB Dotmanija, Pagubės g. 41-2, Vilnius 14285, Lietuva.

4. Dotmanija teisės

1. Dotmanija pasilieka teisę bet kuriuo metu be įspėjimo dėl bet kurios priežasties keisti, nutraukti ar atsisakyti teikti Paslaugą/as.

2. Dotmanija gali, bet neprivalo, pašalinti informaciją ir/ar laikinai sustabdyti galimybę naudotis Paskyra, jei nustatoma, kad siūlomos prekės ar paslaugos pateikta informacija pažeidžia Dotmanija priimtiną Privatumo politiką ar Paslaugų teikimo sąlygas.

3. Bet koks Dotmanija kliento rašytinis ar verbalinis piktnaudžiavimas bet kokia forma Dotmanija darbuotojo atžvilgiu, suteikia Dotmanija galimybę panaikinti Paskyrą ir/ar nutraukti sutartį.

4. Dotmanija neperžiūri informacijos, todėl savo nuožiūra gali atsisakyti pašalinti informaciją iš Mano Rezervacijos svetainės.

5. Dotmanija pasilieka teisę teikti paslaugas konkurentams.

6. Jeigu kiltų ginčas dėl Paskyros nuosavybės, Dotmanija pasilieka teikę reikalauti dokumentų, įrodančių ar patvirtinančių Paskyros nuosavybę. Dokumentai gali apimti, bet neapsiriboti, verslo licencijos kopija, asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu ir pan.

7. Dotmanija pasilieka teisę nustatyti tinkamą Paskyros naudotoją ir perduoti Paskyrą teisėtam savininkui. Jeigu neįmanoma/negalima pagrįstai nustatyti teisėto Paskyros savininko, Dotmanija pasilieka teisę laikinai išjungti Paskyros naudojimo galimybę, kol ginčo šalys išspręs ginčą.

8. Partneris suteikia teisę teikiant Dotmanija paslaugas naudoti ir skelbti Partnerio turinį ir/arba pašalinti, redaguoti, trumpinti ar kitaip keisti puslapiuose skelbiamą Partnerio turinį.

9. Partneris supranta ir sutinka, kad:

  • 9.1. Dotmanija naudojasi trečių šalių tiekėjų ir partnerių teikiama technine įranga, programine įranga, tinklais, saugyklomis ir susijusiomis technologijomis, reikalingomis, kad veiktų Mano Rezervacijos svetainė, Įskiepis ir Partnerio svetainė;
  • 9.2. Dotmanija turi administratoriaus prieigą prie visų “Mano Rezervacijos“ dalių, įskaitant tas dalis, kurios buvo specialiai pritaikytos Partneriui;
  • 9.3. Dotmanija naudodamasi trečiųjų šalių įrankiais, tokiais kaip Google Analytics ir Snowplow, stebės Partnerio ir Partnerio darbuotojų naudojimąsi Mano Rezervacijos. Stebėjimas apims kiekvieną vartotojo sąveiką ir technines detales apie naudojamą naršyklę ir įrenginį ir apims, tačiau neapsiribos apsilankymo sukūrimu, darbuotojų redagavimu, kalendoriaus peržiūrėjimu. Šis stebėjimas padės Dotmanija suprasti kaip Mano Rezervacijos yra naudojamas Partnerių ir leis Dotmanija vystyti ir tobulinti Svetainę. Partneris yra atsakingas už tai, kad informuotų savo darbuotojus apie tai, kad toks stebėjimas bus taikomas.

5. Partnerio atsakomybės apribojimai ir įsipareigojimai

1. Jūs aiškiai suprantate ir sutinkate, kad Dotmanija nebus atsakinga už jokius tiesioginius, netiesioginius, atsitiktinius, specialius, pasekminius ir kt. nuostolius, įskaitant, bet neapsiribojant, pelną, prestižą, duomenis ir kitus nematerialius nuostolius, patirtus naudojantis ar nesugebant naudotis Dotmanija Paslaugomis.

2. Partneris supranta, kad jam naudojantis mūsų teikiamomis paslaugomis, mes neatsakome ir neprisiimane atsakomybės už negautas pajamas ar pelną, prarastus bet kokius atsitiktinius, pasekmninius nuostolius, atsirandančius dėl Mano Rezervacijos svetainės, Paslaugų ar Paslaugų teikimo sąlygų. Jūs sutinkate nereikalauti atlyginti matelialių ir/ar nematerialių nuostolių ir atleisti mus nuo bet kokių pretenzijų, reikalavimų ir pan.

3. Jūs, naudodamiesi Dotmanija paslaugomis, prisiimate visą atsakomybę ir riziką. Dotmanija teikia Paslaugas be jokių garantijų.

4. Dotmanija negarantuoja, kad:

  • 4.1. paslauga bus nepertraukiama, savalaikė, saugi ar be klaidų;
  • 4.2. rezultatai, kuriuos galima gauti naudojant Paslaugą, bus tikslūs ir/ar patikimi;
  • 4.3. produktai, paslaugos, informacija ir kt., atitiks Jūsų lūkesčius;
  • 4.4. svetainė atitiks konkrečius Partnerio reikalavimus;
  • 4.5. bet kokia informacija arba rezultatai, kuriuos galima gauti naudojantis mūsų Paslaugomis bus tikslūs ar patikimi;
  • 4.6. produktų, paslaugų, informacijos ar kitos medžiagos, kurią Partneris įsigyja naudodamasis mūsų Paslaugomis, kokybė atitiks Partnerio reikalavimus ar lūkesčius.

5. Partneris sutinka už visas gaunamas Dotmanija paslaugas mokėti visus atitinkamus mokesčius, priimti visus užsakymus, tvarkyti ir teikti Partnerio paslaugas laikantis aukščiausių verslo standartų, taip pat laikytis visų specialių sąlygų, kurios nustatytos šioje Sutartyje.

6. Partneris turi priimti visus užsakymus ir gali atsisakyti priimti užsakymą tik išimtinėmis aplinkybėmis, priešingu atveju, bus laikoma, kad Partneris padarė šios sutarties esminį pažeidimą.

7. Užsakymų automatinis patvirtinimas yra viena iš „Manager“ funkcijų, todėl visi užsakymai bus automatiškai patvirtinami rezervavimo etape.

8. Partneris privalo užtikrinti, kad jis gavo kiekvieno savo darbuotojo ar tiekėjo sutikimą būti reklamuojamu Klientams interneto svetainėje ir Programėlėje, įskaitant, bet neapsiribojant, tokias detales kaip vardas, patirtis, kontaktai, pasiekiamumas ir siūlomos paslaugos.

9. Laiko rezervacijų atveju Partneriui tenka visa atsakomybė užtikrinti, kad informacija programoje Manager apie laisvą laiką ir datas būtų nuolat atnaujinama, kad potencialūs Klientai galėtų matyti tikslų laisvą laiką ir datas tuo metu, kai yra pateikiamas Užsakymas.

6. Atsisakymas ir visiškas susitarimas

1. Nesugebėjimas naudotis/vadovautis ar užtikrinti, kad būtų naudojamasi/vadovaujamasi Dotmanija Paslaugų teikimo sąlygomis ar teisėmis – tai nėra šių sąlygų ir teisių atsisakymas. Paslaugų teikimo sąlygos ir su jomis susiję dokumentai – tai sutartis tarp Jūsų ir Dotmanija, kuri reglamentuoja Jūsų naudojimąsi Paslauga, pakeičiant bet kokius išankstinius Jūsų ir Dotmanija susitarimus.

7. Intelektinė nuosavybė

1. Intelektinės nuosavybės teisės – visos intelektinės nuosavybės teisės tarptautiniu mastu, kurios egzistuoja šiuo metu ar egzistuos ateityje, kurios yra suteiktos arba gali būti suteiktos, įskaitant (bet neapsiribojant) autorių teises, teises į dizainą, teises į duomenų bazes, teises į domenų vardus, registruotą dizainą, patentus, prekių ženklus, verslo pavadinimus, ženklus ir kitus žymenis, jeigu jie yra nuosavybės pobūdžio, ir visas panašias įregistruotas ar pan. teises.

2. Jums kuriant Paskyrą ar pateikiant informaciją, Dotmanija iš Jūsų nereikalauja jokių intelektinės nuosavybės teisių įrodymų. Visa informacija, kurią viešinate, įkeliate, lieka Jūsų atsakomybei. Informaciją arba Paskyrą galite bet kada pašalinti.

3. Kurdami Paskyrą, įkeldami informaciją sutinkate: leisti kitiems Dotmanija vartotojams peržiūrėti informaciją, kurią Jūs viešai paskelbiate; leisti Dotmanija saugoti, o tuo atveju, kai informacija publikuojama viešai, rodyti Jūsų informaciją kitiems; leisti Dotmanija bet kuriuo metu peržiūrėti visą Jūsų informaciją, pateiktą Dotmanija, nors Dotmanija to neprivalo daryti.

4. Jums išlieka visa nuosavybės teisė į visą pateiktą informaciją, kurią įkėlėte, pateikėte Dotmanija, tačiau Jūs liekate atsakingi už Paskyros ir visos informacijos atitikimą taikomiems įstatymams ir taisyklėms. Labai svarbu, kad visas Jūsų teikiamas turinys, kurį įkeliate į internetą, būtų tikslus, neklaidinantis ir atitiktų teisinius reikalavimus, pvz., įkeliamos nuotraukos būtų Jūsų arba Jums suteikta teisė jas naudoti.

5. Mes neatskleisime Jūsų konfidencialios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus tuos atvejus, kai to reikalaujama, teikiant mūsų paslaugas. Konfidenciali informacija apima informaciją, kurią Jūs pateikiate Dotmanija ir kuri nėra viešai žinoma. Konfidenciali informacija neapima informacijos, kuri buvo viešai prieinama tuo metu, kai ją gavome.

6. Kiekviena šalis patvirtina, kad vykdant šią sutartį, jos galiojimo metu ji gali gauti arba kitaip sužinoti informaciją apie kitą šalį, jos rinkodaros planus, klientus, užsakovus, verslus, veiklos planus, technologijas ar pan., kuri yra privati ir konfidenciali kitos šalies informacija.

7. Kiekviena šalis įsipareigoja visada išlaikyti ir rūpintis, kad būtų išlaikytas, konfidencialios informacijos slaptumas, saugiai laikyti visą konfidencialią informaciją ir rūpintis, kad ji būtų apsaugota nuo vagystės, sugadinimo, praradimo ar neteisėtos prieigos. Taip pat bet kuriuo metu galiojant šiai sutarčiai ir jai pasibaigus be išankstinio rašytinio konfidencialios informacijos savininko sutikimo tiesiogiai ar netiesiogiai nenaudoti, neatskleisti, neeksploatuoti, nekopijuoti ir nekeisti jokios konfidencialios informacijos, taip pat neleisti ir neduoti leidimo tai daryti trečiajam asmeniui, nebent to reikia vieninteliam tikslui – vykdyti savo teises ir įsipareigojimus pagal šią sutartį.

8. Konfidencialią informaciją galima atskleisti, kai ji turi būti atskleidžiama pagal įstatymus, taisykles ar kompetentingos institucijos nurodymu.

9. Dotmanija turi išimtinę teisę naudoti pavadinimus, paslaugų ir/ar prekių ženklus ir logotipus, susijusius su Jūsų teikiamomis paslaugomis, kad reklamuotų Jūsų Paslaugas.

10. Dotmanija palaiko intelektinės nuosavybės apsaugą, todėl prašo ir Jus to laikytis. Dotmanija gavę pranešimą apie galimą autorių teisių pažeidimą, išaiškins ir/arba pašalins, ar uždraus prieigą prie tokios informacijos.

8. Atsiskaitymas už paslaugas/mėnesinis prenumeratos mokestis

1. Prenumeratos, operacijos ir visi kiti papildomi mokesčiai toliau bus vadinami Mokesčiais. Jūs sutinkate mokėti Mokesčius už Jūsų internetinių paslaugų ir/arba POS paslaugų prenumeratas/abonementus ir kitus taikomus mokesčius, įskaitant, bet neapsiribojant, mokesčius, susijusius su sandorių apdorojimu pagal Jūsų Paskyrą ir bet kokius mokesčius, susijusius su Jūsų pirkimu bet kokių produktų ar paslaugų, tokių kaip POS įranga, siuntimas, programos, domenų vardai ar trečiosios šalies paslaugos.

2. Norėdami naudotis mūsų mokamomis paslaugomis, privalote turėti galiojančią kredito kortelę (kurios duomenis pateiksite Mano Rezervacijos) arba pavedimu. Jei nenurodyta kitaip, visi mokėjimai atliekami eurais.

3. Abonementiniai (kai paslauga užsakoma ilgesniam laikotarpiui nei mėnesiui) Mokesčiai yra iš anksto apmokestinami ir bus apmokestinami 30 dienų intervalu (toliau - Atsiskaitymo data). Abonementiniai mokesčiai ir/ar papildomi mokesčiai gali būti mokami Mano Rezervacijos nuožiūra. Už visus neapmokėtus mokesčius, bus imamas mokestis už kiekvieną neatsiskaitymo dieną. Mokesčiai bus rodomi sąskaitoje faktūroje, kuri bus išsiųsta Paskyros savininkui pateiktu el. paštu. Be to, sąskaita faktūra bus rodoma Mano Rezervacijos administravimo valdymo puslapyje  Paskyra. Mano Rezervacijos sutinka dvi savaites ieškoti abiem musės priitino sprendimo, kad būtų išspręsti bet kokie kilę klausimai, susiję su atsiskaitymu.

4. Jei apmokėjimas nebus padarytas iki nurodytos datos, pasiliekame teisę susitabdyti ir/arba atšaukti priegą prie Paskyros. Paslauga vėl bus aktyvuota, kai bus sumokėti visi mokesčiai. Dotmanija pasilieka teisę visų sumų, kurias Partneris turi sumokėti Dotmanija ir kurios nesumokamos iki nustatytos dienos, atžvilgiu skaičiuoti 0,02 proc. delspinigius per dieną nuo laiku nesumokėtos sumos. Delspinigiai skaičiuojami už kiekvieną vėlavimo dieną nuo įsiskolinimo atsiradimo dienos iki dienos, kurią „Mano Rezervacijos“ gauna visą vėluojamą sumokėti sumą kartu su visais priskaičiuotais delspinigiais.

5. Jūs esate atsakingi už visus taikomus papildomus mokesčius (pvz., sms), atsiradusius dėl Jūsų naudojimosi Mano Rezervacijos teikiamomis paslaugomis.

6. Pasikeitus Jūsų lokacijos vietai (ar visiems kitiems duomenims, pateiktiems Mano Rezervacijos puslapyje ir/arba Paskyroje), Jūs privalote nedelsiant Mano Rezervacijos administravimo meniu atnaujinti ją.

7. Mano Rezervacijos nenumato grąžinamųjų išmokų.

8. Bet kuris pranešimas, sąskaita faktūra ar kitokia korespondencija, kurią viena šalis turi pateikti kitai šaliai, laikoma tinkamai pateikta, jeigu išsiunčiama kitai šaliai šioje Sutartyje nurodytu adresu (arba kitu adresu, kurį kita šalis nurodo raštu arba el. paštu).

9. Partneriui sumokėjus visus mokesčius ir įvykdžius visus šioje sutartyje numatytus įsipareigojimus, Dotmanija partneriui teikia atitinkamas Dotmanija paslaugas, kurias (jeigu nesusitariama kitaip) sudaro asmeninė, neišimtinė, neperleidžiama ir visiškai atšaukiama galimybė naudotis programa Mano Rezervacijos Manager.

10. Jeigu Partneris pasirinko gauti mokamas Dotmanija paslaugas ir norėtų, kad viena arba kelios paslaugos nebebūtų teikiamos, Partneris turi apie tai raštu informuoti Dotmanija ne mažiau kaip prieš 30 kalendorinių dienų ir privalės sumokėti visus mokesčius, kurie yra mokėtini už pranešimo laikotarpį.

9. Paslaugų pakeitimai ir kainos

1. Paslaugų naudojimosi kainos gali keistis po 30 dienų nuo Dotmanija pranešimo. Toks pranešimas gali būti skelbiamas Mano Rezervacijos svetainėje ir/ar siunčiamas el.paštu. Dotmanija savo nuožiūra gali bet kada keisti įkainių (tai – registravimo mokestis ir bet kurie kiti mokesčiai, kuriuos turi mokėti Partneris, kad gautų Dotmanija paslaugas, kaip nurodyta bendradarbiavimo sutartyje ir/arba el. laiškuose tarp Dotmanija ir partnerio) dydį apie tai prieš 30 kalendorinių dienų įspėdama Partnerį atskiru pranešimu arba atnaujindama kainyną, kuris skelbiamas www.visitorify.lt. Jeigu Partneris, gavęs Pranešimą apie kainų pasikeitimą, nori pakeisti jam teikiamas Dotmanija paslaugas, jis apie tai turi raštu įspėti mus per 14 kalendorinių dienų nuo Pranešimo apie kainų pasikeitimą, kad jam nepradėtų galioti pasikeitusios kainos.

2. Dotmanija pasilieka teisę bet kada keisti arba nutraukti Paslaugą ar jo dalį, išsiunčiant ir/arba paskelbiant pranešimą.

3. Dotmanija neatsako už bet kokių Paslaugų pakeitimus, sustabdymą ar nutraukimą.

4. Partneris privalo visuomet teikti Partnerio paslaugas Interneto svetainėje ir Programėlėje už tokią kainą, kuri būtų tiksli ir atitiktų geriausią prieinamą kainą, siūlomą paties Partnerio interneto svetainėje. Siekiant išvengti abejonių, Partneriui leidžiama siūlyti žemesnes kainas ar skelbti specialius pasiūlymus uždaroms asmenų grupėms tiek internete, tiek ne internete, pvz. savo paties lojalumo programų nariams ar tiesiogiai Partnerio veiklos vietoje, ir kitose alternatyviose interneto prekybinėse platformose.

10. Paslaugų ir/arba sutarties atšaukimas ir nutraukimas

1. Ši sutartis įsigalioja įsigaliojimo dieną ir galioja tol, kol nebus nutraukta raštu, bet kuriai iš šalių pateikiant rašytinį pranešimą kitai šaliai ne mažiau kaip prieš 30 kalendorinių dienų. Jūs galite bet kada atšaukti/panaikinti savo Paskyrą ir/arba nutraukti sutartį, siųsdami el. laišką adresu [email protected]

2. Kai kuri nors šalis nutraukia Paslaugas dėl bet kokios priežasties:

  • 2.1. Dotmanija nebeiteiks Jums paslaugų, o Jūs nebegalėsite naudotis savo Paskyra;
  • 2.2. jei Paslaugų teikimo sąlygose nenumatyta kitaip, mes neprivalėsime Jums grąžinti bet kurio mokesčio už paslaugas;
  • 2.3. jei Paslaugų nutraukimo dieną yra kokių nors nesumokėtų mokesčių, Jūs gausite vieną galutinę sąskaitą elektroniniu paštu. Kai ši sąskaita faktūra bus sumokėta pilnai, delspinigiai nebebus skaičiuojami.
  • 2.4. Dotmanija pasilieka teisę bet kuriuo metu be įspėjimo keisti arba nutraukti/panaikinti paslaugauas ir/arba Paskyrą;
  • 2.5. Dotmanija gali sustabdyti ir/arba nutraukti Jūsų Paskyrą, jei įtaria, kad Jūs vykdote neteisėtą, nesąžiningą veiklą.

3. Partneris sutinka nekviesti Klientų Užsakymus teikti ne per Interneto svetainę, Programėlę arba Platinimo kanalus. Šis apribojimas galioja tik tol, kol galioja Sutartis.

4. Kai Klientas pateikia Užsakymą, o Partneris jį skatina atšaukti Užsakymą ir atlikti atskirą rezervaciją tiesiogiai per Partnerį, yra laikoma, kad Partneris padarė šios Sutarties Esminį pažeidimą.

11. Laiko rezervacijų keitimas

1. Jūsų rezervacijos laiko pakeitimo ir atšaukimo sąlygos turi atitikti mūsų Paslaugų teikimo sąlygas.

2. Klientams turi būti sudaryta galimybė keisti arba atšaukti laiko rezervaciją likus ne mažiau kaip 24 valandoms. Jeigu Klientas nori pakeisti laiko rezervacijos datą ir (arba) laiką ir jis kreipiasi su tokiu prašymu likus ne mažiau kaip 24 valandoms iki apsilankymo, Partneris turi stengtis pasiūlyti Klientui tinkamą alternatyvų rezervacijos laiką ir (arba) datą. Jeigu Partneris negali arba nenori įvykdyti užsakymo Klientui paprašius pakeisti rezervaciją, bus laikoma, kad Klientas užsakymą atšaukė ir jeigu buvo sumokėtas avansas, Partneris privalo jį grąžinti.

3. Jeigu Partneris nori pakeisti Laiko rezervacijos datą ir (arba) laiką, tačiau Klientas negali arba nenori sutikti su tokiu pakeitimu, bus laikoma, kad Partneris užsakymą atšaukė.

4. Įskiepio užsakymų atžvilgiu Dotmanija yra tik technologijos tiekėjas ir neveikia kaip komercinis užsakymų agentas. Klientai gali atšaukti Įskiepio užsakymus iki pat apsilankymo laiko ir jokia sutartis nesudaroma tarp Kliento ir Partnerio, kol neįvyksta apsilankymas. Patvirtinimo ir priminimo el. laiškai bus išsiųsti Įskiepio klientams iš Manager Partnerio vardu, tačiau Partneris atsakingas už Partnerio paslaugų suteikimą Klientui ir bet kokių atšaukimų ir perplanavimų atlikimą tiesiogiai Klientui. Dotmanija nedalyvauja tolesniame Įskiepių užsakymų procese ir tik teikia technologiją, palengvinančią Įskiepio užsakymų atlikimą.

12. Klientų aptarnavimas ir skundų nagrinėjimas

1. Partneris visokeriopai stengiasi visiems Klientams teikti aukščiausios kokybės Partnerio paslaugas ir operatyviai atsakyti į visas pardavimo užklausas, spręsti dėl Užsakymų ar potencialių Užsakymų kylančius klausimus, įskaitant Klientų skundų nagrinėjimą.

2. Partneris yra tiesiogiai atsakingas Klientui už nepateisintus Kliento lūkesčius ir prisiima kitą teisinę atsakomybę, susijusią su Partnerio paslaugomis, išskyrus atvejus, kai tokia atsakomybė atsiranda dėl Dotmanija didelio neatsargumo.

3. Dotmanija visus gautus Klientų skundus persiunčia Partneriui, o Partneris patvirtina jų gavimą ir atitinkamam Klientui atsako per 48 valandas nuo tada, kai Partneris gavo skundą (nesvarbu, ar skundas gautas tiesiogiai iš Kliento ar iš Dotmanija).

4. Partneris visokeriopai stengiasi, kad visi skundai būtų išspręsti per 14 kalendorinių dienų, ir turi informuoti Dotmanija apie visą Partnerio ir Kliento korespondenciją, susijusią su skundu, taip pat nuolat informuoti Dotmanija apie skundo nagrinėjimo eigą ir statusą.

13. Atsiliepimai

1. Partneris patvirtina ir sutinka, kad Interneto svetainėje yra atsiliepimų platforma, kurioje Klientai gali paskelbti viešai matomus atsiliepimus apie savo patirtį su Dotmanija ir Partneriu (ypač naudojantis Partnerio paslaugomis). Partneris turėtų atkreipti dėmesį, kad jis neturi galimybės atsisakyti dalyvauti šioje platformoje, o joje kartais gali atsirasti neigiamų Klientų apžvalgų ir (arba) atsiliepimų, kurie nepriklauso nuo Dotmanija valios. Partneris gali, jeigu paskelbiamas su juo susijęs Klientų sukurtas turinys, atsakyti į Partnerio apžvalgas. Tačiau visas turinys, kurį Partneris skelbia atsakydamas į Klientų sukurtą turinį, turi būti mandagus, profesionalus, negrasinančio ar nekonfrontacinio pobūdžio, taip pat jį gali peržiūrėti Dotmanija (ir savo nuožiūra Dotmanija gali jį pašalinti arba pakeisti, jeigu mano, kad tokie veiksmai yra pagrįstai reikalingi). Siekiant išvengti abejonių, Partneris negali pasinaudoti jokiomis teisių gynimo priemonėmis (įskaitant, bet neapsiribojant, teisę nutraukti šią Sutartį) dėl Klientų sukurto turinio, kuriame yra paminėtas arba įvardytas Partneris. Tačiau, jeigu Partneris pagrįstai veikdamas mano, kad Klientų sukurtas turinys šmeižia Partnerį ar kitą asmenį arba kaip nors pažeidžia bet kurio asmens juridines teises, Partneris tokį Klinetų sukurtą turinį gali pažymėti ir apie tai pranešti Dotmanija. Tokiu atveju, Dotmanija Klientų sukurtą turinį peržiūri savo nuožiūra ir gali imtis bet kurių veiksmų, kurie jai atrodo būtini arba pageidautini (įskaitant, pavyzdžiui, atitinkamos Klientų sukurto turinio dalies pašalinimą arba pakeitimą).

14. Privatumas ir Asmens duomenų apsauga

1. Dotmanija yra įsipareigojusi apsaugoti Jūsų ir Jūsų klientų asmeninės informacijos privatumą. Naudodamiesi Paslauga, Jūs pripažįstate ir sutinkate, kad Dotmanija rinktų, naudotų ir atskleistų asmeninę informaciją tik tiek, kiek priklauso vadovaujantis Dotmanija privatumo politika.

2. Partneris yra asmens duomenų valdytojas, o Dotmanija yra duomenų tvarkytojas.

3. Partneris ir Dotmanija veikia kaip nepriklausomi duomenų valdytojai Dotmanija klientų asmens duomenų atžvilgiu.

4. Įskiepio klientų asmens duomenų atžvilgiu Partneris yra duomenų valdytojas, o Dotmanija yra duomenų tvarkytojas, išskyrus Įskiepio klientų asmens duomenis (t.y. vardas ir el. paštas), kuriuos renka Dotmanija ir Partneris atsiskaitymo metu prašydamas sutikimo dėl kiekvieno iš jų individualių marketingo tikslų, kur jie kartu veikia kaip nepriklausomi valdytojai.

5. Kiekviena šalis yra atsakinga už atitiktį Duomenų apsaugos teisės aktams (toliau - BDAR).

6. Kai Partneris yra duomenų valdytojas, o Dotmanija duomenų tvarkytojas, Partnerio klientų asmens duomenų ir Įskiepio klientų asmens duomenų atžvilgiu (išskyrus el. pašto marketingą Įskiepio klientams, kai Parnteris ir Dotmanija yra nepriklausomi duomenų valdytojai), tokius duomenis Dotmanija tvarkys laikydamasis pareigų, numatytų BDAR.

7. Partneris privalo skubiai (ir bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 24 val. po to, kai Partneris ar jo darbuotojai sužino apie įvykį) pranešti Dotmanija apie bet kokį atsitiktinį ar tyčinį bet kurio Dotmanija kliento ar Įskiepio kliento asmens duomenų sugadinimą, pakeitimą, sunaikinimą, neautorizuotą atskleidimą, praradimą, netinkamą panaudojimą, vagystę, prie kurių Partneris turi prieigą. Partneris privalo užtikrinti pilną bendradarbiavimą ir skubią pagalbą Dotmanija dėl jos pastangų ištirti, ištaisyti ir sumažinti saugumo incidento pasekmes, ir įvykdyti visas pranešimo pareigas asmenims, klientams ar priežiūros institucijoms.

8. Partneris privalo užtikrinti, kad jo personalas ir kiti atstovai nedarytų nieko, kas galėtų Dotmanija ar jos susijusių įmonių neatitiktį bet kokiai Duomenų apsaugos teisės aktų nuostatai ir privalo imtis protingų priemonių tam, kad užtikrintų savo darbuotojų ir atstovų patikimumą, kurie gali turėti prieigą prie asmens duomenų ir užtikrinti, kad toks personalas ir atstovai yra informuoti apie asmens duomenų konfidencialumą.

9. Partneris sutinka įdiegti ir palaikyti tinkamas technines ir organizacines priemones, kad jo vykdomas asmens duomenų tvarkymas pakankamai atitiktų Duomenų apsaugos teisės aktus ir apsaugotų asmens duomenis nuo nesankcionuoto ar neteisėto tvarkymo ar nuo atsitiktinio praradimo, sunaikinimo, sugadinimo, vagystės, pakeitimo ar atskleidimo.

10. Partneris sutinka tvarkyti Dotmanija klientų ir Įskiepio klientų asmens duomenis tik Partnerio paslaugų teikimo tikslais tokiems Klientams ir, Dotmanija klientų ir Įskiepio klientų atžvilgiu, kurie aiškiai sutiko suteikdami sutikimą gauti el. paštu marketingą per eCRM paslaugą, - el. pašto marketingo tikslais ir visais atvejais tik kol gauna Dotmanija paslaugas ir jeigu Partneris, jo susijusios įmonės, tiekėjai turi perduoti Dotmanija klientų ir/ar Įskiepio klientų asmens duomenis už Europos ekonominės erdvės ribų, Partneris prisiima visą atsakomybę už užtikrinimą, kad tokie asmens duomenys būtų tvarkomi visiškai atitinkant Duomenų apsaugos teisės aktus.

11. Dotmanija pasilieka teisę tvarkyti Klientų asmens duomenis kaip nurodyta jos Privatumo politikoje ir Partneris neatšaukiamai ir besąlygiškai sutinka su tokiu asmens duomenų tvarkymu, atliekamu Dotmanija ir garantuoja, kad kiekvienas Partnerio klientas buvo informuotas apie tai, kaip Dotmanija tvarkys jų asmens duomenis.

12. Jeigu Partneriui teikiama eCMR paslauga, Partneris gali siųsti marketingo ar reklamos pranešimus Dotmanija klientams ir Įskiepio klientams, kurių informacija saugoma programoje Mano Rezervacijos Manager ir kurie pažymėdami varnelę užsisakydami gauti Dotmanija paslaugas ar užsisakydami Partnerio paslaugas per Partnerio svetainę ir/ar Įskiepį davė savo sutikimą gauti marketingo ar reklamos pranešimus ir bet kurio Partnerio, iš kurio jie užsisakė Partnerio paslaugas ir/ar specialiai iš Partnerio, kuriam teikia užsakymą.

13. Partneris įsipareigoja ir garantuoja, kad jis tvarkys Partnerio klientų asmens duomenis tik laikydamasis Duomenų apsaugos teisės aktų ir jis, jo darbuotojai, partneriai ir tiekėjai siųs marketingo ir reklaminius pranešimus tik tiems Partnerio klientams, kurie davė savo sutikimą juos gauti. Partneris Partnerio klientų duomenis naudoja išimtinai savo rizika ir būdamas atsakingas už užtikrinimą savo, savo darbuotojų, partnerių ir tiekėjų visiškos atitikties su taikomais Duomenų apsaugos teisės aktais.

14. Jeigu Klientas praneša Partneriui ar jo darbuotojui, kad jis nepageidauja gauti tolesnės marketingo medžiagos iš Dotmanija ir/ar jos susijusių įmonių, Partneris skubiai (visais atvejais ne vėliau kaip per 48 valandas nuo tokio informavimo) praneš Dotmanija apie tai su visomis detalėmis raštu, kad Dotmanija galėtų gerbti tokį prašymą.

15. Jeigu bet kuri šalis gauna prašymą iš duomenų apsaugos institucijos dėl informacijos, susijusios su šia Sutartimi ar santykių tarp šalių, ta šalis skubiai informuos kitą šalį, nebent tai būtų draudžiama pagal įstatymus.